Celebració Dia de la Pau

Avui divendres 29 de gener de 2010 l’escola Enric Farreny de Lleida, situada al barri de la Bordeta, ha celebrat el dia escolar de la Pau.
El matí ha començat fent una trobada de tots els nens i nenes al gimnàs de l’escola on hem recordat els Drets dels Infants. A continuació hem fet un esmorzar solidari, amb coca i xocolata, i amb els diners que les famílies, personal docent i no docent del centre han aportat per aquest esmorzar es farà una donació econòmica a l’organització Mans Unides per a fi benèfics.
A la tarda els alumnes de cicle superior han representat a la resta d’alumnes l’obra de teatre “The best present”. Aquesta activitat potencia el valor de l’amistat i la utilització de la llengua anglesa com a mitjà de comunicació