BIBLIOTECH: Robots a l’aula amb Make & Learn

L’escola participa en el projecte d’innovació Biblio[tech] de la Fundació Bofill i el dimecres 21 de febrer de 2024 l’alumnat de 2n curs ha fet un “tastet” de Robòtica amb l’activitat “Aventura al Zoo i la Ciutat amb Tale-Bot”.

Han explorat, han programat i han creat els seus propis recorreguts.

També han resolt enigmes i fet reptes amb els robots tot treballant cooperativament per trobar solucions creatives. I els ha ajudat a ser més enginyos@s i a pensar millor.

A més ens ha visitat la Sandra, coordinadora del projecte, i hem comptat amb l’assessorament pedagògic de la Inès i el suport tècnic de l’Anna de Make & Learn.