AVÍS IMPORTANT

La direcció dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament ens ha comunicat que “les previsions meteorològiques han empitjorat per dimecres 28 de febrer de 2018  i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar serà anul·lat segons ens informa Protecció Civil”

Per tant demà 28 de febrer de 2018 els alumnes de 3r i 4t NO aniran al CdA Les Obagues de Juneda. Si les condicions ho permeten, la sortida al CdA Les Obagues de Juneda es realitzarà només durant dos dies: 1 i 2 de març de 2018.

Pel que fa al funcionament del centre, romandrà obert si les condicions meteorològiques ho permeten amb el grau de normalitat que sigui possible.

La Direcció