Auxiliars de conversa de Canada, França i Itàlia

L’escola Enric Farreny de Lleida és un centre plurilingüe que desenvolupa les competències lingüístiques dels seus alumnes en quatre llegües: català -llengua vehicular de la majoria de les àrees-, castellà -llengua cooficial i emprada en l’àrea artística de plàstica, la llengua anglesa -introduïda a infantil i usada en més de 15% del currículum de primària- i el francès -segona llengua estrangera a 5è i 6è.

A més es treballa la intercomprensió de llengües romàniques com l’italià, el francès, el portuguès i el romanes.

Per desenvolupar aquestes iniciatives reflectides en el nostre projecte lingüístic enguany comptem amb el suport de 4 auxiliars de conversa: la Chloe de Canadà, la Sarah de França i la Martina i el Marco d’Itàlia.

foto segre 6 abril - aux conversa 2016-2017