Activitats Juny 2020 des de P3 fins a 6è

Benvolgudes famílies,

Aquesta situació que estem passant ha posat a prova la capacitat de tots nosaltres de saber-nos adaptar als canvis i a les noves circumstàncies. Des d’aquell primer Symbaloo farcit de variades propostes pedagògiques fins ara, tots hem après molt: els infants, vosaltres les famílies i també nosaltres els professionals.

Aquesta d’avui és la darrera tramesa i no es tracta de l’habitual proposta setmanal amb una data com a termini pel seu retorn.

Hem preparat un recull de recomanacions per tot el mes de juny perquè l’alumnat continuï dedicant una estona cada dia a l’aprenentatge.

S’ha elaborat un Pla d’Obertura del centre pel Juny del 2020 per obrir l’escola quan Lleida passi a la Fase 2. S’ha informat el Consell Escolar el dia 28.5.2020 i a la Inspecció Educativa. En el moment que passem a la Fase 2 les actuacions que es faran en obrir el centre seran:

* L’acollida voluntària de 9.00 a 13.00 hores fins 19 de juny de 2020 de l’alumnat de P3, P4 i P5 sempre que els dos progenitors treballin fora de casa i ho justifiquin amb una declaració responsable.

* L’assistència de l’alumnat de 6è un dia al matí amb cita prèvia per fer tasques de cloenda.

* Tutories personalitzades per l’acompanyament educatiu i emocional de l’alumnat de P3 a 6è un dia al matí amb cita prèvia.

(Més endavant us concretarem les dates de les cites prèvies).

Mentrestant, continuem mantenint contacte directe mitjançant el correu electrònic de cada classe.

Portem totes aquestes setmanes acomiadant aquesta circular donant-vos les “Gràcies per confiar en l’escola que cada dia fem totes i tots”. Doncs això!

Una salutació molt afectuosa,

L’equip docent de l’Escola Enric Farreny