Activitats (5) Setmana 11 a 15 maig 2020: de P3 a 6è

Benvolgudes famílies,

Som al mes de maig i ja podem sortir de casa en alguns moments. Us animem a combinar l’activitat escolar amb les sortides a l’exterior amb precaució i gaudir amb els vostres.

Una vegada més continuem valorant molt positivament tota l’energia que poseu en les vostres produccions. Gràcies!

Hem publicat un carrusel amb les vostres creacions de Sant Jordi 2020 i a més durant aquesta setmana enviarem a l’Hospital Arnau de Vilanova els vostres dibuixos i cartes.

Entrem a la 5a setmana d’aquest trimestre i us fem arribar les noves propostes. Apa, som-hi!

Gràcies per confiar en l’escola i us animem a continuar fent-la entre totes i tots.

Una salutació molt afectuosa,

L’equip docent de l’Escola Enric Farreny