Activitats (4) Setmana 4 a 8 maig 2020: de P3 a 6è

Benvolgudes famílies,

Continuem posant fil a l’agulla. Estem a la 4a setmana del tercer trimestre i hem renovat les tasques de cada curs.

En la mesura de les vostres possibilitats feu, gaudiu, apreneu i compartiu amb nosaltres les vostres produccions.

L’equip de mestres felicita l’alumnat per l’esforç que està fent i les famílies per  la implicació i constància demostrada setmana darrera setmana en l’elaboració de les activitats proposades.

Agraïm també  tots els dibuixos i cartes que s’han fet per enviar a l’hospital.

També us recordem que l’escola us anirà informant de les novetats educatives  oficials sobre el desconfinament.

Gràcies per confiar en l’escola i us animem a continuar fent-la entre totes i tots.

Una salutació molt afectuosa,

L’equip docent de l’Escola Enric Farreny

1. VDC

Moltes gràcies a tothom.
    Segur que a l’hospital es ficaran molt contents/es amb tants dibuixos i cartes. Gran iniciativa! Gràcies!!!
    Seguim!!!!!
    =)

2. Pepi Capdevila

Subscric plenament el comentari de VDC, una iniciativa francament bonica i “mentalment “saludable”, per l’aprenentatge emocional que els comporta el fet de connectar emocionalment amb els sentiments i emocions que l’actual situació genera tant als malalts, que ho viuen en primera persona, com als sanitaris que els atenen a primera línia.
    I sí, hi ha malalts que tenen familiars petits que es comuniquen amb ells per aquesta via, els dibuixos, però altres No i, fins i tot, hi ha qui no té ningú amb qui comunicar. De debò, gràcies per la iniciativa.
    Salut i Endavant!