Activitats (2) Setmana 20 a 24 abril 2020: de P3 a 6è

Benvolgudes famílies,
Esperem que estigueu bé i comencem la setmana de Sant Jordi 2020. Us hem preparat unes altres activitats per cursos per aquesta setmana de “dracs, roses i llibres confinats”.

Agraïm les activitats que ens heu enviat la primera setmana del tercer trimestre 2020-2021 i us animem a gaudir mentre apreneu amb aquestes altres.
Només us volem donar uns consells a l’hora d’enviar les vostres tasques per correu electrònic:

Per a: (correu de la classe) 3renricfarreny@gmail.com
Assumpte: (nom alumn@-curs-activitat)
       Dolors Sans Pou – 3r: Activitats Setmana 2 – 20-24 abril 2020
Text: (Salutació, text, comiat)
Fitxers adjunts:
   (amb el nom alumn@-curs-àrea en format .doc .pdf .jpg …) Dolors Sans-3r-Matematiques.pdf
Gràcies per confiar en l’escola i us animem a continuar fent-la entre totes i tots.

Una salutació molt afectuosa,
L’equip docent de l’Escola Enric Farreny