4ª MOSTRA DEL TAST GASTRONÒMIC

Benvolgudes famílies:

Degut a la gran acollida que han tingut les anteriors edicions del tast gastronòmic amb un elevadíssim nombre de famílies participants, hem decidit tornar a organitzar la “4ª MOSTRA DEL TAST GASTRONÒMIC” el proper dimecres 17 de maig.   Les famílies que vulgueu participar haureu de portar algun plat típic del vostre país d’origen (el plat ha d’estar elaborat per la pròpia família). Tots tindrem la possibilitat de provar aliments i plats de diferents països del món. L’objectiu és COMPARTIR  allò que som i d’on venim i quina és la nostra gastronomia. Us recordem que només podem accedir a l’escola els adults que participin en l’elaboració d’algun plat. Si us plau, per tant de poder preveure la quantitat de famílies que hi participareu, us demanem ompliu la part de sota d’aquest full, la retalleu i la lliureu al tutor/a abans del dia 12 de maig.

IMPORTANT: És millor evitar les elaboracions fetes amb ou cru, cremes, trufa o nata, i tenir en compte els consells per a la preparació d’aliments amb ou.