NORMES GENERALS DE FUNCIONAMENT D’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes  Juncafamílies,

Es presenta un curs diferent i especial. Us volem fer arribar unes noves indicacions per tal que estigueu informats. És molt important que ens ajudeu a aconseguir tot el que proposem ja que prioritzarem la salut de la comunitat educativa tal com proposa els Departaments d’Educació i Salut.

Us informem que cada curs és un grup bombolla, amb el personal docent fixe assignat a cada grup, s’evitarà el contacte dels nens/es amb altres grups bombolla.

ENTRADES I SORTIDES

Entrades:

MATÍ:

P4 i p5 à09:15h

P3 a 09:20h

MIGDIA14:55h

Sortides:

MIGDIA  P3, P4 i P5 à a les 12.25h

TARDA:

P3 a16:10h

P4 i P5 a 16:15h

• Davant la situación excepcional d’aquest curs preguem màxima puntualitat tant a les entrades com a les sortides, ja que els nens no es poden barrejar uns cursos amb uns altres.

• La sortida de P3 es farà des de dins del vestíbul. Els nens estaràn asseguts al banc i a mesura que us veiem els anirem lliurant un a un. No crideu als vostres fills/es perquè vagin. Evitem que surtin corrent sols.

• La sortida de P4 i P5 es farà al carrer, a sota les finestres de cada curs. No crideu als vostres fills/es perquè vagin. Evitem que surtin corrent sols.
  • En cas que vingui un altre familiar a buscar el nen/a cal comunicar-ho amb antelació.
  • Ja que no podeu entrar a l’escola per parlar amb la mestr, la comunicació amb ella es farà mitjançant una nota que portarà el nen/a al matí a la mà.

ROBA i MATERIAL

Mascareta: Segons el desonvolupament de la pandèmia, actualment els nens/es de 3-6 anys NO CAL QUE PORTIN MASCARETA A L’ESCOLA, PERQUÈ NO ÉS OBLIGATÒRIA.

És obligatori l’ ús de la bata, que s’ haurà de portar neta a l’escola dilluns i posada ja de casa. No cal que la portin posada el primer dia d’escola. MARCADA AMB EL NOM I AMB UNA CINTA LLARGA PER PODER-LA PENJAR.

A P-3 han de portar un recanvi sencer: samarreta, mitjons, calces o calçotets, sabates… TOT MARCAT AMB EL NOM.

A les sortides pedagògiques és obligatori portar  el xandall de l’ escola, MARCAT AMB EL NOM.

La roba ha de ser fàcil de posar i treure, sense tirants ni botons, ni petos, ni bodies, ni cinturons… les sabates amb velcro, sense cordons. La roba còmoda facilita l’autonomia i ajuda a desenvolupar  els bons hàbits. Aquest curs s’han d’extremar les mesures higièniques i de neteja, ja que el virus pot viure a la roba i al calçat durant 48 hores.

Cal que portin una motxil·la petita i tova per ficar: el got, la carmanyola per l’ esmorzar (fàcil d’obrir pels nens/es) i la bata. No es poden portar  motxilles dures, ni amb rodes. Insistim en la neteja diaria de tot el que vagi a casa.

Tota peça de roba ha de anar marcada amb el nom.

La bata, anorac, jaqueta, abric… ha de portar una cinta de 15 cm. per poder penjar-la.

No ens fem responsables de les jaquetes que es perdin o se l’emporti un altre alumne per equivocació.

En cas de pluja, els paraigües no es poden quedar a l’ escola; se

l’ enduu la persona que els acompanya.

S’ ha de portar roba adequada per les activitats interiors i exteriors.

ALIMENTACIÓ

Per esmorzar recomanem entrepà petit i fruita. Ha de ser sa, pràctic i en petites quantitats, ja que els/ les alumnes dinen d’ hora.

Portaran fruita per esmorzar els dilluns i els dijous

No han de portar ni sucs ni líquids.

No s’han de portar caramels ni llaminadures ni xiclets.

Els aniversaris

Aquest curs degut a la situació excepcional de la pandèmia les famílies no podran entrar a les classes a celebrar els aniversaris. Tampoc podeu portar pastissos, llaminadures, regalets… Cada nen portarà el seu esmorzar com cada dia.

HO CELEBRAREM DE MANERA INTERNA A LA CLASSE.

JOGUINES

No es podran portar joguines a l’escola degut la situación actual del COVID.

MATERIAL SOCIALITZAT

Cada grup bombolla tindrà el seu propi material i cada alumne el seu personal, proporcionat per l’escola, per tal d’evitar manipulacions i contagis.

ACTIVITATS FAMILIA-ESCOLA

Totes aquelles activitats en les que participaveu les families de manera activa des de casa o presencialment, actualment, queden suspeses: llibre viatger, capsa de les emocions, explicar un conte, tallers, berenar de benviguda, aniversaris…

ESPECIALITATS:

Degut a la creació dels grups bombolla, per evitar el màxim contacte possible i prevenir els contagis, les especialitats queden a càrrec de les tutores exceptuant l’anglès que queda suspès.

MESTRES RESPONSABLES DE CADA GRUP

P-3: Diana i Rocío (TEI)

P-4: Rosa i Carme

P-5: Mercè (actualment la substitueix Elina) i Isabel

ALTRES

Durant aquest primer trimestre es farà una reunió telemàtica, d’inici de curs per cada grup: P3, P4 i P5.

Al llarg del curs sereu convocats per les tutores  com a mínim per a una reunió individual per parlar del vostre fill/a.

Cal portar una caixa de mocadors de paper i un paquet de tovalloletes humides. Quan s’acabin us demanarem més!

Com sempre els nens/es malalts: encostipats, amb conjuntivitis, diarrees, vòmits… i amb polls no poden venir a l’escola.

Cada dia abans de sortir de casa heu de pendre la temperatura als vostres fills/es. Sempre que hi hagin símptomes de posible COVID: febre de 37,5º, tos, mal de coll, congestió nasal, mal de panxa, vòmits, diarrees… No podrán venir els nens/es a l’escola.  Haureu de trucar per informar-nos i contactar amb el pediatre.

RECORDEU JUNCAFAMÍLIES: DISTÀNCIA SOCIAL,  RENTAT DE MANS AMB REGULARITAT,  NETEJA I DESINFECCIÓ DELS OBJECTES PERSONALS DELS VOSTRES FILLS/ES.

ESPEREM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ PER UN BON I SEGUR FUNCIONAMENT D’EDUCACIÓ INFANTIL.

US DONEM LA BENVINGUDA A AQUEST NOU CURS 2020 – 2021.

L’ equip de Mestres d’Educació Infantil