Roses que enamoren #SantJordialBalcó #JoemquedoaCasa

La família Solé-Carreira i la família Salas-Ribalta durant aquests  dies de confinament han fet unes pancartes molt boniques i han omplert els seus balcons de creativitat i imaginació.

El 23 d’abril és una diada molt especial, que ens encomana la il·lusió, la màgia  i el caliu, aquest any, d’una manera ben diferent. Ens deixa  un dia d’olor a rosa, de roses que enamoren i de pancartes que omplen els balcons de tota la ciutat.

Viu aquesta diada,regala, emociona i gaudeix amb els teus d’aquest dia tant i tant diferent, que el guardarem al nostre cor com un gran tresor.

Gràcies per compartir-ho!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>