Com cada any tenir un primer contacte amb els infants, amb les aules, amb la manera de fer… tant a la comunitat de petits com de mitjans, ens fa coneixedors/es d’allò que ens trobarem el curs vinent.
Amb molta il·lusió, alegria, grans dosis de companyerisme i amb molt d’afecte els infants de la comunitat de mitjans han acollit els infants d’ I5 i els infants de la comunitat de petits alguns companys i companys que seran a l’escola El Vinyet el proper curs.
Durant aquest moment de compartir hem pogut observar la passió dels més grans per acompanyar en tot moment els més petits. Ajudar-los en el fer, en tot allò que necessiten. Mirades de complicitat entre ells i somriures. Mans que s’ajuden per crèixer plegats. Un matí ple de boniques vivències entre uns i altres.

