Pla obertura del Centre en Fase 2

Per veure el Pla d’obertura del Centre en Fase 2 us remetem al document a través delink d’accés

RESUM  !!!

Per recollir les coses dels nens podreu telefonar a partir del dia 8 i us donaran hora , es repartirà a partir de la setmana del 15 de juny i s’entregarà a la porta sense entrar al Centre.Els alumnes de 3r a 6é hauran de retornar els llibres socialitzats que han tingut en préstec durant aquest curs si els tenen a casa i recollir les coses que tenen al Centre (bata,feines del segon trimestre, algun llibre, etc).

-Les famílies que portin els seus fills/es voluntariament hauran de signar una declaració responsable sobre el compliment d’aquests requisits, que adjuntem i fotocòpia de les vacunes actualitzada.Les hauran d’enviar al mail de l’escola abans del dia que els toqui venir.Sense aquest requisit no poden entrar al Centre , si les porten en paper ha de ser dins d’un portafoli de plàstic tancat per evitar contagis.

DECLARACIÓ PRIMARIA link

DECLARACIÓ INFANTIL LINK

CONDICIONS

-L’alumnat que vingui a l’escola no pot tenir simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.Heu de prendre cada matí la temperatura dels vostres fills a casa

-L’alumnat no pot ser que hagi estat positiu per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors

-Els infants no poden haver estat en contacte estret amb algun positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

-El calendari vacunal ha d’estar al dia (exceptuant les que no s’han pogut posar en període de confinament).

-.Els adults han de quedar-se fora del recinte i acomplir les distàncies de seguretat al carrer i portar mascaretes

-No seran classes lectives. Es faran dinàmiques d’acompanyament i orientació.

-No es podrà compartit cap tipus de material.

-Els diferents grups no podran coincidir en els passadissos ni lavabos.

-Hem d’assegurar 4m2 de seguretat per cada alumne, per tant no es podran tocar ni entre ells ni amb la mestra.

-Es requerirà rentat de mans:

-A l’arribada i a la sortida del centre educatiu.

-Abans i després d’anar al WC.

-La mascareta l’hauran de portar obligatòriament pels moments que potser no es puguin assegurar els dos metres de distànciament, entrada i sortida, sobretot.