BENVINGUDES I BENVINGUTS AL WEB DEL TURONET

PROPOSTES DE MANUALITATS PER SANT JORDI

LA LLEGENDA DE SANT JORDI i DEMÉS ACTIVITATS

HIMNES OLÍMPICS I BANDA SONORA DE CARROS DE FOC

HIMNE OFICIAL DELS JOCS OLÍMPICS.

L’himne dels Jocs Olímpics, també anomenat “Himne Olímpic” o “Himne del Comitè Olímpic Internacional”, va ser compost pel grec Spyridon Samaras, qui va utilitzar part d’un poema escrit per un altre grec, Kostis Palamas. Es va cantar per primera vegada el 25 de març de 1896, a la inauguració dels primers Jocs  olímpics de la història moderna.

FANFARE OLÍMPICA DE JOHN WILLIAMS

Olympic Fanfare and Theme[ és una composició que va crear John Williams l’any 1984 a petició deL COMITÉ OLIMPIC DE LOS ÁNGELES, que va encarregar al compositor una fanfàrria pels Jocs Olímpics d’Estiu de Los Angeles.

Una fanfara, o fanfàrria,[ és una peça musical curta, amb gran força i brillantor, interpretada per diverses trompetes amb altres instruments de vent-metall, que sovint estan acompanyats per instruments de percussió.[2] Normalment es fa servir amb finalitat cerimonial, per expressar majestuositat o en esdeveniments d’importància social.

BANDA SONORA DE LA PEL.LÍCULA CARROS DE FOC

Carros de foc és una pel·lícula britànica d’en Hugh Hudson, estrenada el 1981.  L’aclamada banda sonora és de Vangelis . L’any 1981 Vangelis va compondre la banda sonora de la pel·lícula anglesa Carros de foc, treball pel qual va rebre un Oscar l’ any 1982  a la millor banda sonora.  S’ entén com a banda sonora original aquella música tant vocal com instrumental composta expressament per a una pel·lícula, complint com a funció la de potenciar aquelles emocions que les imatges per si soles no són capaces d’expressar.

LES BEE-BOTS COM A EINA D’APRENENTATGE

🤖 Les Bee- bots com a Eina d’Aprenentatge

: A la nostra escola, donem gran importància a l’aprenentatge digital, i volem destacar la influència positiva que té començar des de les edats primerenques. Amb les Bee-bots, els nens i nenes desenvolupen habilitats de programació bàsiques i el seu pensament computacional mitjançant activitats divertides i interactives.

DESCOBRIM L’HIVERN A L’AULA DE I-4

🌨️ Descobrint l’Hivern a l’Aula i4 ❄️

Aquesta setmana, els nostres petits exploradors d’infantil han començat a treballar el projecte de l’hivern. Volem compartir amb vosaltres algunes de les emocionants activitats que han tingut lloc a l’aula.

🎨 Pintura amb esponges: Els nostres infants han experimentat amb la pintura utilitzant esponges per crear uns fons totalment hivernal.

🔢 Numeració i quantitat: Els petits mentres treballaven amb números i quantitats, desenvolupant habilitats matemàtiques mitjançant jocs i activitats pràctiques.

🧥 Vocabulari de la roba d’hivern: Hem treballat el vocabulari sobre la roba d’hivern.

📚 Històries amb el Minimon: A l’aula es treballa amb el Minimon i amb materials creatius. Els infants construeixen històries i fan volar la seva imaginació.

EXPLORANT AMB TAULES DE LLUM: DESENVOLUPANT LA CREATIVITAT

A la nostra escola, les taules de llum són una eina essencial. Aquestes ofereixen una oportunitat única per explorar l’art, la percepció visual i la manipulació sensorial, enriquint l’experiència d’aprenentatge dels infants amb descobriments significatius.