CASTANYADA 2019

Durant tota la setmana l’ alumnat del Turonet ha estat preparant la castanyada que hem celebrat el dimecres 30, al Parc de les Morisques. Ens hem menjat les castanyes i els panellets. La castanyera ens ha visitat i ens ha explicat un conte. Nosaltres li hem cantat la cançó de la castanyera que li ha agradat molt. Aquí us deixem una mostra de tota aquesta activitat.

EL DILLUNS 28 PORTAR 5 CASTANYES

1. EL DILLUNS, DIA 28, TOTHOM HAURÀ DE PORTA 5 CASTANYES SENSE CUCS I AMB UN TALL

RECORDEU DE PORTAR TAMBÉ ELS INGREDIENTS PER FER ELS PANELLETS QUE US HAGI DIT LA VOSTRA MESTRA.

VESTUARI PER LES DANSES DEL DIMARTS 18 DE JUNY

El proper dimarts, dia 18 de juny, farem les danses de final de curs amb la participació de tot l’alumnat del centre.

Les danses  les enregistarem en vídeo i ho penjarem a la web de l’escola on les podreu visualitzar .

FI DE CURS 2019  DIMARTS 18 DE JUNY
CURS VESTUARI
P3 Pantaló fosc curt i samarreta verda
P4 Pantaló fosc curt i samarreta blau
P5 Pantaló fosc curt i samarreta vermella
1r Pantaló fosc curt i samarreta groga
2n Pantaló fosc curt i samarreta taronja
3r Pantaló negre curt i samarreta negra
4t Pantaló texà, samarreta blanca i sabatilles blanques
Pantaló fosc i samarreta rosa o salmó
Pantaló texà curt i samarreta negra

HEM PARTICIPAT AL DANSEM

Les nenes i nens de la classe de les orenetes hem participat al Dansem que és una activitat conjunta amb la resta de nenes i nens de 2n de tot el poble. Aquí us deixem el video de la nostra dansa

LA MONA DE PASQUA

COM CADA  ANY LES NENES I ELS NENS DEL TURONET HEM FET LA MONA DE PASQUA I  ENS L’ HEM MENJADA. AQUÍ US DEIXEM L’EXPOSICIÓ DE LES NOSTRES MONES I ELS MILLORS MOMENTS DE LA SEVA ELABORACIÓ.

DESPRÈS TOTES LES NENES I ELS NENS DE PRIMÀRIA HEM ANAT A CERCAR ELS OUS DE PASQUA QUE HI HAVIEN AMAGATS A PROP, AL PARC DE LA BETZUCA.

CELEBREM EL DIA DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Com cada any intentem sumar-nos a la celebració del dia internacional de l’activitat física. Enguany, hem gaudit de la col·laboració desinteressada de l’Oscar Lorente del gimnàs Oskarkwon, que ha fet una “masterclass” de taekwondo al pati de l’escola per tots els alumnes de P3 a 6è i del  Raul Pèrez , de l’acadèmia Vallès,que ha fet una sessió Jiu-Jitsu pels  alumnes de cicle superior.

Paral·lelament a la pràctica d’aquests  esports, s’han fet  xerrades a les tutories dels beneficis de l’activitat física.

TROBAREU FOTOS I VIDEOS SI FEU CLIC A LES IMATGES

FEM JIU-JITSU AMB EL RAUL   FEM TAEKWOUNDO AMB L’OSCAR