preinscripció 21-22 Llistat amb el barem

• 7 maig llistat ordenat amb el número de desempat LLISTAT BAREMAT AMB NUMERO DE DESEMPAT
  •  19 d’abril ja teniu  el llistat baremat  a la vostra disposició ENLLAÇ LLISTAT BAREM
  • Recordeu el CALENDARI de tot el procés ENLLAÇ CALENDARI
  • Oferta de places del Centre:  Aquí ENLLAÇ OFERTA
  • -Informació General del procés aqui ENLLAÇ
    • 7 de maig de 2021: llista ordenada

Després del sorteig, s’elabora la llista de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

Del 26 al 28 de maig de 2021: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre

Si no s’ha obtingut cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles un cop fets els processos d’assignació.

Després d’aquesta ampliació de la sol·licitud, es fa l’últim procés d’assignació tenint en compte aquestes peticions ampliades.

4 de juny de 2021: oferta final de places escolars

Publicació del nombre de places escolars per centre i curs.

7 de juny de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Finalment, es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.

Del 14 al 18 de juny de 2021: matriculació

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

SYMBALOOS SANT JORDI

PROPOSTES DE MANUALITATS PER SANT JORDI

CANÇONS DE SANT JORDI I MÚSIQUES DE PRIMAVERA

LA LLEGENDA DE SANT JORDI i DEMÉS ACTIVITATS

TRES NENS DE 5È GUANYEN UN PREMI DE CASSA

El Jurat del 34è Concurs de Dibuix CASSA ha escollit les obres premiades 3 alumnes  de 5è del TURONET. Aquest alumnes són

Pau Ortíz Jaunot

1r premi

Eric Fernández Cano

2n premi

Mauro Rubio Quero

Accèssit
  • El primer premi és una bicicleta
  • El segon premi, una càmera fotogràfica instantània
  • Els 3 accèssits, uns altaveus inal·làmbrics Bluetooth
  • A més, l’escola del primer premi (en aquest cas, El Turonet), guanya també un val de material escolar
  • MOLTES FELICITATS PER TOTS ELLS.

PREINSCRIPCIÓ 21-22

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ
GUIA PER
A FER LA PREINSCRIPCIÓ

CONSULTA
PROCÈS
SANT QUIRZE EDUCAcIÓ

VOLEU CONSULTAR QUINA ESCOLA US PERTOCA?
POWER POINT DEL TURONET

VIDEO com fer preinscripció

PROJECTE EDUCATIU COMPLERT

RESUM PROJECTE EDUCATIU

A partir el 15  i fins el 24 de març es podrà dur a terme la preinscripció. LES SOL.LICITUDS ES FARAN DE MANERA TELEMÀTICA.EN CAS DE DUBTE TELEFONEU 937213018 O BÉ DEMANEU CITA PRÈVIA

-Informació General del procés aqui

-Tots els alumnes que esteu matriculats al centre aquest curs automàticament teniu la plaça  pel curs 21-22 .No heu de fer res. Només si algú fa el trasllat i es matricula en un altre centre ens ha de comunicar la baixa.

-Pels alumnes de 6é que passareu a la ESO A PARTIR DEL 17 MARÇ o alumnes nous de p3 ( nascuts al 2018) s’obre el plaç de preinscripció  del 15 al 24 de març.

-Podeu consultar calendari complert aqui

Oferta de places del Centre: Aquí

PRESENTACIO SOLICITUD ONLINE   aqui

Quina escola em toca per la meva adreça ? cercador