GUIA PER LA PREINSCRIPCIÓ

A partir el 15 de març  i fins el 24 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció .

-Tots els alumnes que esteu matriculats al centre aquest curs automàticament teniu la plaça  pel curs 21-22 .No heu de fer res. Només si algú fa el trasllat i es matricula en un altre centre ens ha de comunicar la baixa.

-Pels alumnes de 6é que passareu a la ESO o alumnes nous de p3 ( nascuts al 2018) s’obre el plaç de preinscripció  del 15 al 24 de març.

-Podeu consultar calendari complert aqui

Oferta de places del Centre: Aquí

PRESENTACIO SOLICITUD ONLINE   aqui

Quina escola em toca per la meva adreça ? cercador

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR PER LA PREINSCRIPCIÓ

-Si es fa telemàtica enviar escanejat o foto al mail de l’escola amb el resguard de la sol.licitud, si es fa presencial cal portar fotocopies fetes.

– llibre de família.totes les planes

–  DNI del pare o la mare o el tutor i la tutora que fa la sol.licitud per les dues cares

–   DNI de l’alumne si en té

– Sol·licitud de preinscripció recomanem posar al menys 3 o 4 escoles ordenades per preferència, la primera sempre és on s’entra la preinscripció .

– Si l’adreça del DNI no és la correcta cal un  certificat de Convivència (ajuntament )

Si s’al·leguen punts:

– Certificat de disminució del Departament de Benestar Social

– Certificat renda mínima inserció

– Còpia del contracte laboral o certificat de l’empresa si s’al·lega domicili laboral.

–  Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental

PER LA MATRICULA

–         2 Fotografies de carnet

–         targeta sanitària

–         dni de pare o mare que encara no tenim

–         fotocopia i original del carnet de vacunació

–         documentació complimentada que facilita l’escola

– DNI renovat quan es pugui  si l’adreça no coincidia    quan es va fer preinscripció

Fotografia

Establiment del barem en els criteris de prioritatEn tots els ensenyaments obligatoris i el batxillerat, per a l’ordenació de les sol·licituds s’apliquen a continuació els criteris generals de prioritat, que són els següents:

• Si actualment hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa, o el germà o germana  és alumne d’un centre adscrit : 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
  • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
  • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.

Com a criteris complementaris de desempat, hi ha el de família nombrosa o monoparental (15 punts).

Els resultats de la preinscripció es podran consultar per internet: els resultats individuals des d’Estudiar a Catalunya i els llistats al web del centre. Els centres generaran les llistes que s’han de publicar durant el procés de preinscripció amb les dades personals dels sol·licitants anonimitzades.
Període de matriculació
Pel que fa a la formalització de la matrícula, el centre ha de gestionar el tràmit a través de cites prèvies, utilitzant l’eina corporativa o el telèfon. També es podrà substituir la gestió presencial per a la confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *