SETMANA CULTURAL: CUIDEM DEL NOSTRA PLANETA

Setmana del 12 al 16 novembre del 2018

A les diferents classes, es tractaran temes relacionats amb el medi ambient i un món més sostenible, adequant aquests a cada edat.

Aquests aspectes, es treballaran  tenint com a fons l’adquisició de les capacitats i competències bàsiques tant en aquesta setmana de manera intensiva, com durant tot l’any.

• ·         Fent un dossier a primària on es realitzaran exercicis de les diferents disciplines: llengües, matemàtiques, medi, etc.
  • ·         Recursos audiovisuals : links a Webs, i altres .
  • ·         Recursos  a la Biblioteca.
  • ·         Visita a la deixalleria mòbil que vindrà a l’escola.
  • ·         Clean-up, sortides a netejar els boscos.
  •           Tallers
  • ·         Xerrades de la companyia d’aigües ( CASSA)
  • ·         Sortides variades ( CRAM, Torrent Colobrers, visita a la Depuradora…)
  • ·         Apadrinament d’un roure.
  • ·         Scape- room sobre el medi ambient
  • Gimcana del medi ambient amb tots els alumnes  en treball cooperatiu
    (recordeu que els alumnes han de portar ampolles, pots de iogurt, tetrabriks, etc)
FEU CLIC AL LOGO PER VEURE EL WEB DE LA SETMANA CULTURAL