Dansem

La segona edició del Dansem omple de música i ball el parc de les Morisques

L’alumnat de 2on de primària de les escoles del poble va participar ahir en aquesta iniciativa

El Parc de les Morisques va acollir ahir l’activitat Dansem 2017. Es tracta d’una trobada de danses de tot l’alumnat de 2on de primària de Sant Quirze. La iniciativa arriba enguany a la seva segona edició, gràcies al professorat de música del municipi que ha format un grup de treball específic per poder fer realitat la trobada, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Quirze. L’acte va comptar amb la presència de la regidora d’Educació, Maria Domingo, i de l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras, que van donar la benvinguda als assistents i van gaudir de l’espectacle.

La ciutadania assistent, així com els pares, mares i familiars de l’alumnat, van poder
veure diferents modalitats de ball. L’escola Onze de Setembre va portar a l’escenari el
“Ball de Sant Ferriol”; el Pilarín Bayés va interpretar “Oh Susanna”; l’escola Purificació
Salas el “Dansa dels amics”; l’escola El Turonet va apostar pels “7 salts danesos” i, finalment, l’escola Lola Anglada va ballar “Bolangera”.

Podeu veure totes les fotografies de l’acte en aquest enllaç.