Preinscripció i matrícula 2020-2021

• Número de desempat: 33.386

Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig

● La presentació de sol·licituds, de documentació i de reclamacions es farà de forma no presencial, del 13 al 22 de maig, amb l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció. En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. Adreça de l’escola: e3001462@xtec.cat

• Sol·licitud
          • Documentació necessària que cal adjuntar amb el resguard de la sol·licitud:

– El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

– El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

– El DNI de l’alumne o alumna si en té.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

● En la mesura que sigui possible, totes les preinscripcions s’han de fer via telemàtica. En els casos que no sigui possible la via telemàtica i calgui fer la preinscripció de manera presencial,  és indispensable demanar cita prèvia al següent enllaç: cita prèvia. El període presencial serà del 19 al 22 de maig. No s’atendrà cap família sense cita prèvia. Heu de portar tota la documentació i la sol·licitud impresa i emplenada. Podeu descarregar la sol·licitud per imprimir en aquest enllaç: Sol·licitud.

●  Les publicacions amb els resultats del procés de preinscripció es podran consultar en tots els casos per internet a la web del centre.

Si necessiteu més informació, ens podeu enviar un correu electrònic a l’adreça e3001462@xtec.cat i ens posarem en contacte amb vosaltres, o bé podeu trucar al telefon de l’escola, 977 637 501, us atendrem en l’horari lectiu, de dilluns a divendres de 9 a 13’00 i de 15’00 a 17’00.

Període de matrícula, del 13 a 17 de juliol

• Documentació necessària:
        • El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
          – Si no es té carnet de vacunacions, cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
          – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
        • Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
  • Heu d’enviar la documentació necessària per correu electrònic a e3001462@xte.cat per tal de poder formalitzar la matrícula, en el cas que no es pugui fer per via telemàtica es podrà demanar cita prèvia tot demanant-la per correu electrònic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *