AFA ( Associació de famílies d’alumnes )

QUI SOM?

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Els Til·lers de La Masó és la principal via de participació de les famílies en la vida del centre. Som una entitat sense ànim de lucre que agrupa a les famílies que volem donar suport a l’escola en la cura i l’educació dels nostres fills i filles.

QUÈ FEM?

Vetllem:

• Per la qualitat pedagògica del centre i pel benestar dels infants que hi conviuen.
  • Pel manteniment i la millora d’aspectes relacionats amb l’edifici i altres instal·lacions on es desenvolupen activitats escolars i extraescolars
  • Per afavorir i fomentar la participació de les famílies en la vida de l’escola.

Financem:

• La celebració de diverses activitats i tradicions (Castanyada, Nadal, Carnaval, Sant Jordi, Festa de final de curs,…)
  • Material escolar o millores de les instal·lacions segons les demandes de l’equip docent (material pel pati, material pel menjador, llibres, jocs educatius, …).

Gestionem:

• Les activitats extraescolars
  • Activitats i xerrades per a famílies, per aprendre a acompanyar i educar millor als nostres fills i filles.
  • Activitats i xerrades lúdiques per fomentar la cohesió i la coneixença entre els diferents agents de la comunitat educativa.
  • Rifes, sortejos o altres activitats encaminades a recollir fons per finançar projectes de millora de l’escola.
  • Col·laboracions i participacions en la revista de la ZER, la pàgina web així com en altres documents o entorns de comunicació i difusió de la tasca educativa de l’escola, si així se’ns encomana.

Participem:

• En les activitats i festes organitzades des de l’escola
  • Com a representants al Consell Escolar
  • Com a socis d’AFFAC-Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya

COM HO FEM?

La Junta de l’AFA està formada per famílies voluntàries que treballem en col·laboració amb la direcció i l’equip docent del centre per generar dinàmiques de funcionament que contribueixin a l’educació dels nostres fills i filles. Ens reunim periòdicament i treballem en comissions. Convoquem assemblees de socis trimestralment i altres reunions específiques quan són necessàries.

PER A QUÈ FER-VOS SOCIS?

• Per contribuir a millorar l’escola i conèixer el seu dia a dia de més de prop.
  • Perquè la vostra implicació estimula i satisfà als vostres fills/es, fomentant l’esperit participatiu i solidari.

A més:

• Podreu gaudir de beneficis com a socis en quotes d’inscripció a activitats extraescolars.

QUOTA ANUAL:

La quota anual de soci és de 25 € per família, sigui quin sigui el nombre de fills/es escolaritzats/des al centre.

Així doncs des de l’AFA dels Til·lers convidem a totes les famílies a formar-ne part per poder, entre tota la comunitat educativa, fer créixer l’escola.

Associa’t i participa!

ampaescolaelstil.lers@gmail.com