Els primers dies a l’escola

ELS PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Hola famílies!!!

Els nens i nenes de la classe de primària us volem explicar com han anat els primers dies a l’escola.

Abans de parlar-vos dels primers dies a l’escola ens volem presentar: som en Lluís, Èric, Guillem, Nerea, Sara, Alan, Ione, Naia, Juande i Roger.

Nosaltres us parlarem dels primers dies al nostre grup, però que sapigueu que a la nostra escola també hi ha el grup de la llar i el grup d’infantil.

El primer dia d’escola vam tenir molta vergonya i il·lusió. Totes les famílies vam dir els nostres noms amb el micròfon i també com estàvem. Després, els alumnes vam jugar a molts jocs i vam conèixer a nens i nenes nous i als professors. Vam seguir jugant al pati i ens anàvem coneixent més.

Els altres dies vam continuar fent jocs, vam pensar que ens agrada fer a l’escola i que no ens agrada fer, vam buscar a l’ordinador idees per decorar la classe i intentar deixar-la més bonica,…

Us ensenyem algunes fotografies de les activitats que hem anat fent.

Fins aquí l’explicació dels primers dies a l’escola.

Esperem que us hagi agradat moltíssim!

A reveure! Fins la propera!

Els alumnes de primària de l’escola de La Masó

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *