ESPEREM QUE NAIXIN POLLETS!!

Dilluns 11 de juny

Els dos pollets que tenim a la classe es fan molt grans.

Dilluns 11 de juny

Avui hem obert els quatre ous que encara teníem a la incubadora. Ja passaven 10 dies i no havien nascut.

Amb cura els hem trencat i hem descobert que a dins hi havia el pollet mort que no sabem perquè no ha pogut néixer. Un dels ous no estava fecundat i encara hi havia el rovell.

Ens hem ficat tristos quan ho hem vist i alguns no hem volgut mirar.

Divendres 1 de juny

Aquesta nit ha nascut un pollet. Quan hem arribat a l’escola hem escoltat una forta piuladissa. Hem obert la incubadora i ens hem trobat amb aquesta sorpresa:

Així han quedat les closques de l’ou d’on han nascut els pollets:

Per la tarda ha nascut un segon pollet. Aquest encara ens ha deixat més sorpresos: és negre!!

Els hem preparat la seva caseta i per a que es facin grans necessiten: aigua, menjar per pollets, un terra ben cómode (hi hem ficat retalls que ens han donat a la fusteria) i molta calentoreta, per això tenen una llum que els dóna calor dia i nit.

11 de maig

Avui hem ficat 6 ous de gallina a la incubadora. Hem d’esperar 21 dies per saber si naixeran pollets!

La incubadora sempre ha d’estar a 37,8 graus i hem de ficar-hi cada 2 o tres dies 100ml d’aigua per mantindre l’humitat.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>