TOM SCHAMP

Us farem una petita explicació sobre l’il·lustrador Tom Schamp:

Tom Schamp va néixer a Bèlgica el 22 de maig de 1970 (edat 48 anys).Tom Schamp es un il·lustrador belga que destaca per les seves  il·lustracions en l’àmbit editorial. A Començat la  seva formació en l’Escola d’Art y disseny Sint-Lukas de Brussel·les i posteriorment va continuar ampliant els seus coneixements a Polònia, on havia  estudiat arts gràfiques. Des de  llavors, ha anat creant  un estil únic i personal que aplica a caràtules de llibres infantils, revistes i diaris. També ha dissenyat cartells, calendaris, postals y pàgines web.

IL·LUSTRACIONS:

Hem escollit aquest tema d’ art perquè ens agrada molt dibuixar i per que ens interessa aquest tema, esperem que us hagi agradat.

Taller Cicle Superior. Akram i Guillem