Harry Potter (les pel·lícules)

Harry Potter és una saga de set  pel·lícules però si ho mireu o compreu les pel·lícules veureu què hi ha vuit CD, les pel·lícules estan basades en els llibres de la directora J.K Rowling.

Harry Potter era un nen orfe. Quan van morir els seus pares assassinats per Voldemort (el dolent de les pel·lícules) s’hen va anar a viure a casa dels seus tiets de part de mare, què el tractaven molt malament.

Quan va complir onze anys li van enviar una carta de Hogwarts, el col·legi de màgia i encanteris més prestigiosa del món.

Al cap dels dies s’hen va anar a l’escola i va conèixer als seus dos millors amics què junts van combatre  contra les forces del mal.

També en Harry jugava amb un esport molt comú en l’escola, el quidditx i va guanyar molts partits.

Recomanem molt veure Harry Potter.

Fa poc van fer dos pel·lícules basades en Harry Potter què és diuen:

• Animals fantàstics
  • Els crims de Grindelwald

Segurament faran més pel·lícules d’aquesta petita saga però no és segur.

Taller Cicle Superior. Iona i Joel