DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

L’escola els Raiers promou l’activitat física amb una pedalada oberta al públic

L’escola els Raiers, un any més, s’uneix a la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física al carrer amb una iniciativa emocionant. El proper 17 d’abril, l’escola juntament amb l’Ajuntament i el Consell Esportiu del Pallars Jussà organitza una pedalada oberta a tothom, amb l’objectiu de promoure un estil de vida saludable i fomentar la participació en activitats físiques.

Aquest esdeveniment, que comença a les 15:00 de la tarda al pati de l’escola, ofereix una oportunitat única per a les famílies, l’alumnat i els membres de la comunitat dels grans per unir-se en un esforç col·lectiu per a la salut i el benestar. Amb la pedalada, l’escola pretén no només promoure la importància de l’activitat física, sinó també fomentar els lligams i la diversió en moviment.

Els participants i l’alumnat de 4t, 5è i 6è de primària gaudiran d’un recorregut per la localitat, dissenyat per l’Ajuntament de la Pobla de Segur, amb una distància de 7 km. Al finalitzar l’activitat hi haurà fruita a disposició de tothom.

Hem començat l’Esport Blanc Català

A l’escola els Raiers hem iniciat l’Esport Blanc Català a l’estació d’esquí de fons de Tavascan amb l’alumnat de tercer. L’activitat ha estat un èxit ja que el bon temps ha acompanyat i la qualitat de la neu ha estat excel·lent. Durant les properes setmanes seguirem les activitats d’esquí alpí, surf de neu i esquí de fons a Portainé i a  Tavascan respectivament amb l’alumnat de tercer i quart.