EL REPORTER DE L’ISAAC

Aprofitant que l’Isaac era el reporter aquesta setmana i ens volia explicar coses del tractor la Rianne, la seva mare ens va portar el seu tractor. L’Isaac ens va explicar com es planten els calçots i com es prepara la terra.

Moltes gràcies Isaac i Rianne!!!

BIBLIOTECA

El passat dimecres dia 6 de febrer, els alumnes de P5B vam anar a la biblioteca a mirar contes i aprofitem perquè ens expliquin algun. Ens ho vam passar molt bé!!

COMENÇA L’ESPORT BLANC

Finalment el dia 16 de gener del 2020,  els nens/es de cicle mitjà van iniciar el programa EBE, tot i que no estava previst per culpa dels finançaments.
El dia 8 de gener es va anunciar que havien aturat l’esport blanc perquè encara no s’havien rebut… Llegeix més»

PREMI APILO XII

Com cada any, des de 2015,  l’escola Els Raiers, participa al concurs d’Apilo XII.
Aquest any ens han atorgat el premi a l’escola que més piles ha aconseguit de tota la comarca del Pallars Jussà.
A la III edició (2017) vam aconseguir recollir 107 kg, a la… Llegeix més»

EL NADAL A L’ESCOLA

Els nens i nenes de l´Escola Els Raiers van celebrar l’arribada del Nadal.
El passat dia 19/12/2019  a les 15:15h els nens i nenes de l’escola Els Raiers de La Pobla de Segur vam celebrar el festival de Nadal al Pavelló Municipal d’Esports. Vam practicar molt… Llegeix més»

LA TRONCA

Avui últim dia d’escola els infants d’educació infantil hem anat a cagar la Tronca, hem picat ben fort i ens ha cagat molt!!

BONES FESTES A TOTHOM!!