FEM BOTIFARA D’OU A P5

PREPAREM EL DIJOUS GRAS I APRENEM COM ES FA LA BOTIFARRA D’OU AMB LA NATI DE CA L’ALFONSO DE LA TORRE, PADRINA DE L’ADRIÀ.

CLIQUEU LA FOTO PER VEURE’N MÉS

L’escola Els Raiers participa en el VIDEOMAT 2019

Les i els alumnes del Parvulari de l’escola Els Raiers participen en el projecte videoMAT, en el qual es creen vídeos on es responen preguntes que poden de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència a l’entorn.Podeu veure’n més clicant aquí

Al Parvulari hem estat recollint constància gràfica i real de la presència dels números a l’escola ( en els tallers) i a l’entorn i vida quotidiana .

Presentem aquest video:

COM ES FA UNA MONA?

PROP DE LA PASQUA HAUREM DE PREPARAR UNA MONA I ENS LA MENJAREM AL PATÍ, AMB ELS NOSTRES AMICS I AMIGUES DE 1R, 2N, 3R I 4T.

PRIMER DE TOT JA VAM PENSAR TOT EL QUE NECESSITARÍEM, EN VAM FER UNA LLISTA, VAM FER EQUIPS I HO VAM ANAR A COMPRAR I DESPRÉS REPARTIR- HO PER LES CLASSES DE P3 I P4.

AVUI HEM ANAT A VEURE COM LA FA UN PASTISSER (EL JOSEP I EL RAMON) DE LA PASTISSERIA SANT MIQUEL I ENS L’HA REGALAT! DEMÀ LA MENJAREM PER A ESMORZAR.

MIREU LES FOTOS CLICANT AQUÍ

DE L’OU AL POLLET- P5- ESCOLA ELS RAIERS

LES NENES I NENS DE LA CLASSE DE LES GUINEUS HEM CUIDAT 8 OUS DE GALLINA DINS LA INCUVADORA DURANT 21 DIES. HAN NASCUT 5 POLLETS I N’HEM TINGUT CURA DURANT DUES SETMANES MENTRE ESPERÀVEM QUE L’OU D’OCA I DE GALL DINDI NASQUÉS. FINALMENT AQUESTS ÚLTIMS NO HAN NASCUT, PERÒ HEM APRÈS MOLT SOBRE LA CURA DELS OUS, COM CREIXENT I COM ES FAN GRANS ELS POLLETS.

PODEU VEURE LES FOTOS DE LES DIFERENTS ACTIVITATS:

VISITA A L’HORT DE LA PILI. Donem gràcies a la Pili per haver-nos oferit la possibilitat de veure les gallines dins els seu galliner.

LA TRUITA D’OUS D’OCA, GALLINA I GUATLLA.

ELS POLLETS Donem gràcies a la Rianne per deixar-nos incuvar els seus ous, amb la seva incuvadora. Ben aviat anirem al seu galliner a veure com se n’han fet de grans!

– VIDEO DEL NAIXEMENT DEL 4T POLLET

1  2   3

VISITA A L’EPICENTRE- ESCOLA ELS RAIERS – P5

EL DIMECRES 10 D’ABRIL, LA CLASSE DE LES GUINEUS DE L’ESCOLA ELS RAIERS HEM ANAT A TREMP EN TREN I HEM VISITAT L’EPICENTRE.

HEM  TOCAT UN FÒSSIL D’OU DE DINOSAURE, HEM ESCOLTAT ELS SONS DE LA NIT I OBSERVAT EL CEL DEL PALLARS, HEM VIST LES MAQUETES D’EDIFICIS MOLT CONEGUTS I ENS HAN FET UN PASSEIG PEL PALLARS AMB UNES ULLERES FANTÀSTIQUES QUE ENS APROPAVEN LA PANTALLA A TOCAR!

MIREU LES FOTOS CLICANT AQUÍ.

EL DAU DE P5

AVUI ENS HEM TROBAT LES NENS I NENS DE 2N AMB ELS DE P5. ELS HEM FET UN ESCRIT SOBRE LA INFORMACIÓ QUE HI HAVIA AL DAU QUE S’HAN FET D’ELLS MATEIXOS, ELS HI HEM LLEGIT I ELS HI HEM REGALAT.

ERA UNA DESCOBERTA PERQUÈ NO HI HAVIA NOM; ALGUNS ELS HEM ENCERTAT I D’ALTRES NO.

HA ESTAT DIVERTIT.

CLIQUEU AQUÍ  PER VEURE LES FOTOS