TROBADA ESPORTIVA VILA-SANA

El dia 29 de maig del 2019 els alumnes de 6è vam anar a una trobada esportiva a Vila-sana. El dia 29 vam marxar de la Pobla a les 6:45 hores a davant del plus-fresc, van arribar una mica tard perquè també venien la zer de la vall fosca. Desprès vam anar a Isona buscar a la zer que tenen vall fosca, Isona i Salàs de Pallars, però només van venir Isona i la vall fosca perquè a Salàs no hi ha nens de 6è. Vam arribar a Vila-sana a les 9:20 hores, vam esmorzar, vam anar al lavabo i vam iniciar les activitats. El nostre grup estava format per dos zers i una escola: la zer del pallars jussà, la zer de les garrigues (vall d’Anranyó). Vam començant fent bitlles, desprès arts marcials (ho tenies que fer amb parelles), inflables( hi havent tres inflables), zumba, paracaigudes( n’hi haven tres) i vam parar menjar un fruta, que ens donaven mitja hora per menjar-nos-la. Havent menjat la fruita vam continuar, vam començar fent tir amb arc, desprès bicicleta, doncs vam fer diferents activitats d’atletisme molta estona i finalment volleyball. Vam tornar i vam torna a la Pobla. Vam arribar a les 5:45 hores.

Aquí teniu algunes fotografies de la jornada

Taller Bloc CS. Irene B.