SETMANA DEL RECICLATGE. NETEJA DEL PARC.

El dia 21 de maig  tots els nens de l’escola els Raiers van anar al camp de futbol i al parc a recullir brossa, cada curs tenia el seu lloc de netejar hi havia una persona a cada grup era l’encarregat de porta una bossa on introduir la brossa. Al final quan tenien de tirar la brossa hi havia uns contenidors de reciclatge. En Jaume dies abans ens va fer un power point del reciclatge i aquell dia ens va ajudar a posa la brossa al contenidor corresponen a les 11:30h van pesar la brossa i ens vam fer una foto amb tota l’escola.

Cliqueu aquí

Taller Bloc CS. Marc, Irene B., Nil