FESTIVAL DE NADAL 2018

El dia 21 de desembre al la nostra escola farem el festival de nadal.

Hem tingut de preparar moltes coses: les actuacions, els balls,  les presentacions ,la vestimenta, els objectes que necessitem els diàlegs ….però tot i això serà un festival divertit i entretingut .

Hem aconseguit que l’Ajuntament ens deixi el poliesportiu i tenir un bon controlador de so com el Pablo .També volem donar les gràcies a tots els mestres per l’esforç que fan i als alumnes per participar.

Aquest any el festival tracta d’uns monstres que arriben a la Pobla de Segur perquè han agut de fer un aterratge forçat i coneixen: Uns excursionistes de l’EPS, el mercat, l’escola i el centre cívic dels avis. Però primer els habitants de la Pobla pensaven que eren dolent però descobreixen que son bons , arreglen la nau i marxen els monstres. I bon nadal!!!desitgem a tots els pares, mares, germans….

Aquí teniu unes fotografies de la preparació del decorat

Andrés i Alba. Taller de bloc CS.