ADAPTACIÓ TEATRAL

Els nens i nenes de 5è, van treballar l’adaptació teatral a la classe de català.  El dia 5 de desembre la vam presentar . La van fer perquè la van veure a un llibre de l´escola . I tots van dir fem un teatre i llavors tots van estar d´acord i ho van fer. Aquesta història la van formar 2 grups de 7  persones i  l´altre de 8. Amb aquells grups van triar qui volia ser cada personatge.

La van crear gràcies als voluntaris que van voler ser personatges, i tots van està d´acord a intentà imitar amb aquells personatges, aquests personatges son el rei, l´home1, home2, home3, home4, home5 i el narrador.

La van fer escollint els personatges, i triant cadascun quin volia fer. I aprenen- ho de memòria per així quant fessin l´actuació no tindrien que mirar el full.

Aquí teniu un recull de fotografies. S´ho van passar molt bé i van aprendre molt !!!

Júlia i Samuel. Taller Bloc CS