Enigma: tot negre….

ATENCIÓ: Un automòbil de color negre amb els llums apagats entra en un carrer que no té fanals, on cap casa hi té els llums encesos. De sobte, se li creua un gat negre. Malgrat tot, el conductor el pot esquivar. Com ho pots explicar?

Tots i totes a rumiar!

DECORACIÓ DE NADAL

Com molts anys a l’escola Els Raiers decorem les nostres aules fen manualitats, però no sol hi han decoracions a les aules, també hi han als passadissos de infantil, a l’entrada de l’escola. Normalment no posem cap arbre de nadal però aquest any em ficat… Llegeix més»

ACTIVITAT VIOLÍ

El  divendres dia  8  de  desembre  del  2018 a   les  9:30  del  matí,  va vindre  el  pare  de  la  Sara(una   professora) i   la  seva  germana. Va vindre  a   tocar-nos  i  ensenyar-nos  el  violí. Ens va ensenyar com el  toca. Ens   va  tocar unes  cançons de… Llegeix més»

PRESENTACIÓ PROJECTE 5èA

A Medi Social, els alumnes de 5è estem fent el projecte de la Historia de Catalunya.
Vam començar amb tres temes diferents:
Capgrossos i gegants, grallers i castellers, la senyera.
Els grups eren de cinc persones:

• Gegants i cap grossos: Angel, Joel, Marc, Samuel, Iona.
  • Castellers i grallers: Dani, Gal.la,… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL 2018

El dia 21 de desembre al la nostra escola farem el festival de nadal.
Hem tingut de preparar moltes coses: les actuacions, els balls,  les presentacions ,la vestimenta, els objectes que necessitem els diàlegs ….però tot i això serà un festival divertit i entretingut .
Hem aconseguit… Llegeix més»