We are water heroes!

Aquest tercer trimestre, dins del projecte sobre l’H₂O, els infants de 3r s’han convertit en autèntics Water Heroes.

Des de l’àrea d’Anglès, hem reflexionat sobre la importància de l’aigua i sobre com podem contribuir a fer-ne un ús més responsable. Per fer-ho, hem après vocabulari i expressions relacionades amb el consum d’aigua i hem treballat diferents situacions de la vida quotidiana en les quals podem fer un ús responsable.

Com a producte final, els nens i les nenes han elaborat un decàleg amb diferents accions per reduir i fer un consum responsable d’aigua en diferents contextos, com ara a casa o a l’escola. Tot el treball s’ha realitzat en anglès, posant en pràctica les estructures lingüístiques apreses i fomentant la comunicació amb un propòsit real.

A través d’aquesta activitat, l’alumnat no només ha desenvolupat les seves competències en llengua anglesa, sinó que també ha pres consciència de la importància de cuidar un recurs tan valuós com l’aigua. Amb petits gestos quotidians, tots podem contribuir a protegir el nostre planeta.

Felicitats als nostres Water Heroes per la seva implicació i les seves bones idees per construir un futur més sostenible! 💧🌍

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut