Visita d’una delegació de directors belgues

La setmana passada ens va visitar una delegació de 7 directors d’escoles belgues que volien conèixer com treballem i els aspectes que identifiquen la nostra escola. Van posar especial atenció en:

Escola Plurilingüe: Van poder veure com treballem l’anglès en àrees no lingüístiques com l’artística, medi i EF. També  van poder compartir opinions amb les mestres de l’escola, la Nines i la Natalia i amb l’Emily l’auxiliar de conversa.

Escola Tecnològica,  Projecte TAC:  Varen conèixer  les diferents eines tecnològiques que treballem per arribar al coneixement, van posar especial atenció en la línia metodològica de robòtica i programació i en les activitats de Realitat Augmentada.

Metodologia cooperativa: Durant la visita van poder veure com funcionen els diferents rols per desenvolupar la cohesió de grup i la millora individual de cada alumne.
Projecte de Transversalitat: Es van mostrar molt interessats en aquest projecte de llarga trajectòria a la nostra escola en el que es treballa un mateix tema des de totes les àrees: aquest any Castelldefels (Our Town).