Ràdio i Escola

Ahir, un grup de nenes i nens de sisè de l’escola, van anar a la Ràdio de Castelldefels a parlar sobre l’eix transversal d’enguany: “la importància de les dones al llarg de la història”. Va ser com sempre gratificant i fantàstic poder compartir amb els professionals de la ràdio i amb els company@s les experiències viscudes al llarg del curs. Aquesta nit a les 21 hores podreu sentir el programa sencer al 98.0, i també dissabte a les 11 del matí. Esperem que us agradi, i nosaltres ja amb ganes de repetir, a la tercera trobada que serà a l’abril.

FINS AVIAT i gràcies per escoltar-nos.