Pla de consum de fruita a les escoles

Estimades famílies com cada any l’escola participa al pla de consum de fruites a les escoles.

image001

Recordeu que el nostre projecte és desenvolupa durant l’esbarjo del matí. Els nens i nenes de forma voluntària poden consumir peces de fruita que cada classe s’encarrega de distribuir.

L’objectiu primer d’aquesta activitat és apropar a tots els alumnes la fruita de temporada com una alternativa o un complement a l’entrepà. Volem que els alumnes augmentin de forma progressiva el consum de verdures i fruites de la manera més natural.

La fruita que arriba es consumeix durant poc més d’una setmana.

Us informem del calendari de arribada de les fruites de tot el curs:

MES

PRODUCTE

GENER 2016

Mandarina, Poma fuji, Pera

FEBRER 2016

Poma vermella, taronja, pastanaga

MARÇ 2016

Pera d’hivern, Taronja, maduixot

ABRIL 2016

Maduixot, poma/ pera, kiwi

MAIG 2016

Poma, nespra o albercoc, cirerol

JUNY 2016

Pera , cirera , préssec / nectarina o plàtan

Com sempre hem de donar les gràcies a les persones que ens permenten desenvolupar els projectes, en aquest cas parlem de l’l’empresa de menjador que participa de forma activa en la recollida i amagatzematge de la fruita. Gràcies Pablo, gràcies Rocio.

Cada dia els alumnes i tutors organitzen els responsables d’entrega de fruita a les classes.

Si esteu interessat en conèixer el projecte a nivell europeu podeu trobar més informació a les adreces següents.

escola@afrucat.com
www.afrucat.com