6è. Montblanc Medieval

L’alumnat de 6è ha format part d’un itinerari dinamitzat. L’important i ben conservat patrimoni medieval de Montblanc han convertit el poble en l’espai idoni perquè els infants viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’Edat Mitjana, submergint-se en els carrers, places i esglésies de l’època. Per fer-ho, cada alumne s’ha convertit durant l’estona de l’itinerari en un personatge de la societat medieval. A partir d’aquí, hem participatimg_20170208_111111791 de les diferents dinàmiques i jocs que es proposen al llarg del camí amb l’objectiu de donar resposta a les preguntes més rellevants del passat medieval a través de l’experiència i de la participació.