GAUDÍ a 5è

El passat dijous 16 de maig l’alumnat de 5è, vam fer una excursió per visitar dues obres molt importants del famós arquitecte Antoni Gaudí, el Park Güell i la Sagrada Família.

Una de les activitats que vam fer al Park Güell i que ens va agradar força va consistir en preguntar a turistes de diferents països: d’on venien, perquè eren a Barcelona i perquè visitaven el Park Güell. Després vam visitar el pòrtic de la bugadera  inspirat en una cova o una ona, i quan vam acabar vam visitar la sala de les cent columnes. Ens va sorprendre quan vam descobrir que en realitat hi ha 86 columnes!

Tot seguit vam veure la famosa sargantana de trencadís, una obra molt coneguda entre les obres del parc.

Abans d’anar a la Sagrada família vam demanar un desig a la bola de desitjos que estava al costat de la casa de Gaudí.

Quan vam arribar a la Sagrada Família tota la mainada va quedar bocabadada amb el tamany del conjunt arquitectònic i la seva majestuositat. Diuen que probablement l’acabaran de construïr l’any 2026. Vam fer una visita guiada a l’interior de la catedral amb uns cascos per poder escoltar a la guia turística. Prèviament vam veure un vídeo explicatiu i ens van deixar uns llibres per grups, els quals ens ajudaven a fer les activitats plantejades per la guia durant la visita. Un cop acabada la visita ens va donar el temps just per veure la tomba de Gaudí. Finalment vam pujar a l’autocar i tornar a l’escola. Va ser una sortida molt interessant i ens ha deixat amb ganes de conèixer i anar a visitar més edificis i obres del senyor Gaudí!

Lucía Jiménez, Martina Molinaro, Joel Ortega, Candela Otero i Ainhoa Raboso