Educació física 6è, projecte GEP

Aquest curs hem començat en la nostra escola a formar part del project GEP (Grup Experimental Plurilingüe), que compta amb l’ús de l’anglès en diferents àrees, a més de la pròpia llengua estrangera, i en 6è, hem començat a fer l’educació física en anglès per primera vegada. Poc a poc anem incorporant a aquesta metodologia  les diferents activitats i rols.

L’objectiu és que la llengua anglesa es converteixi en un vehicle més per a assolir els continguts de les assignatures que es treballen, i els nens i nenes en eduació física han tingut molt bona reacció davant el canvi.

13

2

En aquestes imatges veiem @ls alumnes de 6è jugant a handball, sport que hem estat coneixent , aprenent, i practicant aquest trimestre.

Ens ho hem passat molt bé!