Cantata de 3r

Hola alumnes de 3r!

Us deixo aquí un Prezi on podreu llegir (i escoltar) les cançons de la Cantata per practicar-les, tant per l’assaig de demà 7 d’abril a l’Institut Josep Lluís Sert com per el dia de l’actuació al Teatre Plaza. Ahir vam passar una circular que més endavant reproduïrem en un article per a que tingueu la informació. Recordeu que ja podeu anar a comprar les entrades!

Per a qui no sàpiga de que va el tema, des de fa 3 anys es ve realitzant a Castelldefels la trobada de Teatre Musical, on la nostra escola ha participat en totes les seves edicions. Enguany es treballa al voltant d’un text escrit per la Maria Josep Udina i el Pep Solé: el conte l’Olla del Rei. Un cop al mes ens trobem els mestres de música de les diferents escoles participants per a poder muntar aquest event i ara ja estem en la recta final.