VIII JOCS FLORALS . Participa-hi!

Amb l’arribada de la primavera, el mes d’abril ens portarà ben aviat la festa de Sant Jordi i la celebració  dels VIII JOCS FLORALS de l’escola Els Pins. Bases de participació.

Com sabeu, es tracta d’un certamen literari que té per objectiu fomentar el gust per l’escriptura en l’alumnat i difondre una tradició cultural pròpia de casa nostra.
Tot l’alumnat des de P5 a 6è participarà en el certamen en la modalitat de treballs de classe, però esperem que molts alumnes presentin
les seves creacions a la modalitat de treballs lliures,  ja sigui en Prosa (narracions) o en Poesia.
El dia 23 d’abril es lliuraran els premis dels finalistes i guanyadors/es del certamen per nivell.
És hora d’agafar llapis i paper i deixar volar la imaginació!