Torneig de SCRABBLE

El divendres 15 de març es va realitzar el XXIV Torneig de Scrabble de Castelldefels a la Biblioteca Ramón Fernández Jurado. És una trobada d’alumnat d’ escoles de la nostra localitat, de cicle superior i primer cicle de la ESO. Els participants de la nostra escola van ser 8 nens i nenes, una parella en representació de cada curs de 5è i 6è. Aquestes parelles van sorgir d’un torneig intern i els nostres representants van ser la Martina Gálvez Arraz i la Lorena Schröder Torres  (5è A),el  David Miguel Yepes i el Matías Pérez Fontana (5è B),  la Nahikari Sánchez Cortés i la Naiara Lees Soria (6è A) i per últim el Carlos Melero López i la Kelly Pereira Urbina (6è B).

La veritat és que va ser molt emocionant i una experiència molt recomanable.  A tres de les nostres parelles els hi va tocar jugar contra la que després, seria la parella guanyadora de primària, que l’any anterior ja havia arribat a la final catalana. Els classificats entre les 8 primeres posicions, estaven seleccionats per participar en la Final de Catalunya. Felicitem a tots els representants de la nostra i especialment al Carlos i a la Kelly perquè es van classificar per anar a la final catalana el dissabte 4 de maig, al Prat de Llobregat. Molts ànims i gaudiu molt!

?