The Fonix Catalunya 2016

Benvolgudes famílies,

El passat 27 de febrer es van presentar al concurs The Fonix Catalunya 2016 el Gerard Benages, de 6è, i la Lucía Glatz, de 5è, tot representant l’escola. Es tracta d’un concurs en llengua anglesa a nivell de tot Catalunya, on es tria l’alumne/a del curs que millor resultat ha obtingut en la prova prèvia a la selecció. El 9 d’abril van sortir els resultats de la fase territorial i, tot i no haver-se classificat per a la següent ronda, tots dos alumnes van obtenir molt bona puntuació.

Des de l’escola els volem felicitar i encoratjar a continuar treballant, ja que han estat molt a prop de classificar-se.

Enhorabona  a tots dos!!

Dearest families,

Last 27th February, Lucía Glatz (5th grade) and Gerard Benages (6th grade) who had been chosen among their partners to represent our school in the Fonix Catalunya contest, carried out the regional exam. Even though they didn’t get classified, their results were fairly good and that is why we want to congratulate them for their effort and the eagerness they showed while facing the event. Also, we want to encourage them to keep working thoroughly and improving day by day.

Lucía, Gerard, both of you did a great job!!