Tarda Xic a l’Escola Els Pins: Com Google Suite For Education està transformant la nostra escola.

El passat dimarts 20 de Març, en el marc de l’intercanvi d’experiències entre centres educatius, vam tenir l’oportunitat d’explicar el nostre projecte amb Google Suite for Education a més de 30 mestres de diferents escoles del Baix Llobregat. La Mònica, l’Andreu i en Marc vam explicar com fem servir aquesta eina com a motor de canvi, tant pel que fa a l’organització interna de centre com al canvi metodològic que estem implantant al nostre centre.

Volem donar les gràcies, per una banda, a tots els mestres, coordinadors, caps d’estudi i directors que van assistir i es van implicar amb l’activitat i, per altre banda, als diferents càrrecs del Departament d’Ensenyament i dels serveis educatius de Castelldefels i Gavà que ens van fer sentir tant especials.