TALLER DE MEDIACIÓ A 6è

Durant el mes d’octubre, el nostre alumnat de 6è ha realitzat un taller de mediació a l’escola recolzat per Centre de Mediació de Castelldefels. El mediador i mediadores que van venir a la nostra escola van fer un joc amb una pilota petita. Van seure al terra en rotllana. El mediador feia preguntes, els nens i les nenes contestaven quan tenien la pilota a la mà expressant allò que sel’s preguntava o sentien en aquell moment. L’alumnat estava molt motivat i parlaven davant dels seus companys/es respectant les opinions de tothom i el torn de paraula. Van passar una estona agradable  compartint experiències, sentiments i opinions amb els companys i companyes de classe.

Ha estat una activitat molt motivadora.  Els mediadors/es hi han donat estratègies i recursos per poder resoldre conflictes que poden tenir a la seva vida qüotidiana.