Sopar de Gala (31-11-22) i darrer dia del projecte a Itàlia (1-12-22)

La nit del dimecres va ser molt divertida! Ens vam vestir amb les nostres millors mudes i vam assistir al sopar de Gala que ens oferia l’escola I,C Pascoli-Forgione. Va ser una nit fantàstica! Van venir un munt de professors de l’escola, van tocar música en directe, vam ballar i vam poder degustar  diverses especialitats italianes.  De postres, van oferir-nos un pastís especial que duia el logo del nostre projecte V.O.T.E. Tot un sopar de 5 estrelles!

L’endemà, dijous, vam començar  visitant l’esglèsia santuari del Padre Pio. Un lloc religiós però de gran valor arquitectònic   construit per l’arquitecte  Renzo Piano fa només 18 anys.

Després vam visitar l’escola primària on els alumnes ens van fer música amb instruments fabricats amb materials reciclats. També vam organitzar una desfilada de roba creada amb materials reciclats amb motius de tots els països participants. Un “prêt-à-porter” sostenible!!

En acabat, els nostres amics italians van oferir-nos un dinar de comiat  a l’escola de  secundària. A la tarda, després de dinar vam anar a fer tallers de manualitats amb material reciclat  amb les mestres d’educació infantil. Vam fer unes coses xulíssimes i ens les hem pogut endur de record.

Per últim, ens vam haver d’acomiadar dels nostres companys i companyes de Grècia, Turquia, U.K, Bulgària i Itàlia. La nostra aventura arribava al final. Va ser molt emotiu. 😥

Han estat una experiència increïble que no oblidarem mai!!! Moltíssimes gràcies ITÀLIA per aquesta acollida tant fantàstica.

Propera parada…RODES (GRÈCIA)!!