Setmana cultural de 1r

Enguany, durant la setmana cultural, els/les alumnes de 1rA i 1rB vam realitzar diversos tallers. En un d’ells, vam aprofitar la sortida al taller terrissaire per realitzar la rosa que posteriorment vam pintar i enganxar a la safata que vam entregar a les famílies. A més, vam decorar una targeta per desitjar un feliç dia de Sant Jordi.

Per altra banda, vam fer un punt de llibre plastificat representant una rosa vermella i també vam anar a l’hort per plantar diverses fruites i verdures tal i com van fer la resta de cursos. Per acabar, una de les activitats més innovadores va ser la jardinera de flors que vam acabar penjant al pati de la nostra escola. La vam fer amb una ampolla de plàstic foradada i amb diferents tipus de flors que hem anat regant i observant amb les nostres regadores i lupes.

Us animem a que feu una ullada a les fotos que hem penjat al Picasa!