Segon dia: ERASMUS a San Giovanni Rotondo

Avui hem viscut una jornada plena d’activitats. Primerament, ens hem reunit tots els països participants al “hall” de l’hotel per anar tots/es junts/es cap a l’Instituto Comprensivo Statale G. PascoliForgione, on l’orquestra escolar ens ha rebut amb els himnes dels nostres països. Seguidament, hem iniciat un “tour” pel nucli antic medieval de la bonica ciutat de San Giovanni Rotondo. A més a més, hem visitat el museu d’art i tradició popular, on fins i tot ens han cantat una “serenata” !!!
A l’hora de dinar, hem pogut gaudir d’un bon àpat a l’escola de primària i hem ballat tots plegats les danses tradicionals de cada país. En acabat, ens han fet una mostra de danses folklòriques italianes a més d’una percussió corporal al ritme de Beethoven!

Ha sigut un dia molt emocionant! Demà encara ens esperen més aventures!