Ràdio i Escola (3ª trobada)

Ahir dimarts vam gravar el tercer programa del projecte Ràdio i Escola. Sis alumne/as de sisè van parlar de diferents temes que els interessen i els preocupen. Durant una hora es van fer presentacions, es va escoltar música, i es van plantejar qüestions d’actualitat com la obessitat i els esports,el turisme al Carib, el beisbol i el pas a l’institut. Normalment el programa s’emet els dimecres a les 21 hores i els dissabtes a les 11 del matí. Però per motius tècnics només es podrà escoltar, ja a partir d’avui, a la web de la ràdio (98.0 fm) i al bloc de Ràdio i Escola. Al mes de maig es passarà amb l’horari habitual. Gràcies i gaudiu de la ràdio!!!