Participació al XXVI torneig d’Scrabble de Castelldefels.

Per 26a vegada Castelldefels s’ha tornat a convertir al centre de l’Scrabble escolar a Català.

La nostra escola ha participat amb 3 parelles de sisè. Ens hem reunit avui, 3 de març, un centenar d’escolars de 8 centres de la ciutat de les categories, de 5è -6è de primària i de 1r-2n de secundària. Ha sigut una gran tarda on hem jugat tres partides entre diferents alumnes, l’emoció i els nervis han tingut un gran paper també.

La nostra classificació ens permetrà que dues de les parelles que han participat avui, puguin optar a participar en el XIV Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2023, que es celebrarà el 3 de juny en horari a determinar encara, ens enviaran informació des del Consell en breu.

Continuarem practicant  i segur que aconseguirem  més “S C R A B B L E S” !

Enhorabona a les 3 parelles!!!