Nou projecte ERASMUS+ a l’escola!

Estem molt contents de poder-vos informar que aquest curs ens han concedit un  projecte Erasmus+ Ka229 !

En aquest cas, es tracta d’un projecte internacional d’intercanvi escolar que durem a terme conjuntament amb 5 escoles de diferents països: Bulgària, Itàlia, Grècia, Turquia i Regne Unit.

The Voices of The Earth Project (2020-22) és un projecte transversal de dos anys que té per objectiu abordar alguns dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’agenda 2030 : objectius ambientals i climàtics, de valor social i educatiu… El nostre repte treballar plegats amb més de 2000 infants d’entre 3 i 11 anys i posar el nostre granet de sorra en formar ciutadans/es conscients i actius, capaços de prendre la iniciativa i de construir un futur millor i més sostenible.

Durant els dos anys del projecte i, amb l’anglès com a llengua vehicular, treballarem activitats de forma conjunta amb la resta de països participants.

Per una banda, els nostres alumnes cooperaran virtualment per a desenvolupar les diferents activitats del projecte i per l’altra, participarem en mobilitats presencials en les trobades que es faran a cada país participant ( mestres i alguns alumnes CS).

Iniciem una nova experiència internacional que n’estem segurs que ens aportarà moltíssimes coses positives a tota la Comunitat educativa dels Pins.

1. JORDI DE DIEGO NAVALON

Enhorabona! Un cop més, es fa palesa l’aposta de l’Escola Els Pins per la innovació, l’aprenentatge competencial i l’obertura de mires. Sens dubte, aquest projecte aporta un plus de qualitat al centre.

1. Susanna VILÀ GELI

Moltíssimes gràcies Jordi!

De ben segur que malgrat la situació en la que ens trobem i de les dificultats que això comporta, aquest projecte internacional aportarà al nostre alumnat i a tota la Comunitat Educativa dels Pins moltes experiències positives que enriquiran i milloraran el procés d’ensenyament-aprenentatge.