Nou projecte ERASMUS+ a l’escola!

Estem molt contents de poder-vos informar que aquest curs ens han concedit un  projecte Erasmus+ Ka229 !

En aquest cas, es tracta d’un projecte internacional d’intercanvi escolar que durem a terme conjuntament amb 5 escoles de diferents països: Bulgària, Itàlia, Grècia, Turquia i Regne Unit.

The Voice of The Earth Project (2020-22) és un projecte transversal de dos anys que té per objectiu abordar alguns dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’agenda 2030 : objectius ambientals i climàtics, de valor social i educatiu… El nostre repte treballar plegats amb més de 2000 infants d’entre 3 i 11 anys i posar el nostre granet de sorra en formar ciutadans/es conscients i actius, capaços de prendre la iniciativa i de construir un futur millor i més sostenible.

Durant els dos anys del projecte i, amb l’anglès com a llengua vehicular, treballarem activitats de forma conjunta amb la resta de països participants.

Per una banda, els nostres alumnes cooperaran virtualment per a desenvolupar les diferents activitats del projecte i per l’altra, participarem en mobilitats presencials en les trobades que es faran a cada país participant ( mestres i alguns alumnes CS).

Iniciem una nova experiència internacional que n’estem segurs que ens aportarà moltíssimes coses positives a tota la Comunitat educativa dels Pins.