4t MiniUPC

Com ja sabeu 4t realitzem un projecte sobre SUCS SALUDABLES conjuntament amb la UPC. Aquestes setmanes ja ens estem endinsant en aquest projecte!

Primer vam fer un estudi dels sucs que es consumeixen a l’escola i a continuació vam passar un qüestionari (GoogleForm) a les famílies per conèixer el consum de suc que es fa a casa del nostre alumnat.

Posteriorment vam analizant la informació que hi ha als envasos i ara estem analitzant algunes característiques del contingut dels sucs com la quantitat de sucre, l’acidesa, el color, la vitamina C i la densitat.

A partir d’ara extreurem conclusions i començarem a elaborar els nostres propis sucs que han de ser saludables i deliciosos!!

Ja us seguirem explicant!!!