L’Escola Els Pins Pionera en l’aplicació de la Intel·ligència Artificial a Educació

El Departament d’Educació, mitjançant la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital  posa en marxa un projecte amb Intel·ligència Artificial per afavorir l’èxit educatiu de tot l’alumnat. Aquest projecte compta a més amb el suport de les empreses IBM i de KIOAI.

La presentació  inicial del projecte i de la prova pilot, en el que hi haurà 6 escoles, va ser el passat 30 de gener. L’Escola Els Pins vam  participar com a ponents del projecte ja que hem estat pioners a Catalunya en implementar aquesta tecnologia. Alguns dels vostres fills ja us hauran parlat del joc de l’amistad!

Aquí podeu consultat la nota de premsa que ha fet el Departament d’Educació.